Umów wizytęprzez Internet!


Wybierz dogodny termin w poniższym kalendarzu i potwierdź rezerwację.

Wczytywanie kalendarza...

Powrót do kalendarza
Rezerwacja pierwszej wizyty Gdynia
Rezerwacja pierwszej wizyty Gdynia
Rezerwacja pierwszej wizyty Gdynia
Rezerwacja pierwszej wizyty Gdynia
01 stycznia 0000 godzina 00:00
Gdynia, ul. Wielkopolska 34a
Dietetyk: mgr Emilia Hallmann
Gdynia, ul. Wielkopolska 34a
Dietetyk: Paulina Kreft
Gdynia, ul. Wielkopolska 34a
Dietetyk: mgr inż. Sławomir Hallmann
Gdynia, ul. Wielkopolska 34a
Dietetyk: Aleksandra Pranszke
Tutaj wpisz kod który otrzymałeś wiadomością sms.
Wysyłanie

Wysyłanie danych

Zapraszam serdecznie na bezpłatne
konsultacje w moim gabinecie.

W ramach wspólnego spotkania:

  • dokonamy szczegółowej oceny masy i składu ciała
  • przeanalizujemy Twoje potrzeby i wydatki energetyczne
  • ustalimy optymalny zakres badań laboratoryjnych

Proszę o telefon aby umówić konkretną godzinę spotkania.

tel. 781 344 445

tel. 733 215 215

tel. 733 215 215

tel. 733 215 215

mgr Emilia Hallmann
mgr Emilia Hallmann
 Paulina Kreft
Paulina Kreft
mgr inż. Sławomir Hallmann
mgr inż. Sławomir Hallmann
 Aleksandra Pranszke
Aleksandra Pranszke
Ukryj kalendarz

Archiwum wpisów – 2018

Jagodowa jaglanka z orzechami

Ostatnio pytaliście nas o mrożonki w diecie, więc postanowiłam wykorzystać swoje mrożone zapasy owocowe i stworzyć pyszne śniadanie. Tak jak pisałyśmy, spożywanie mrożonek jest jak najbardziej bezpieczne, a produkty te są zdrowe, gdyż ten sposób przetworzenia nie wpływa w znaczący sposób na ich wartości odżywcze. 

Dietetyczny serniczek z owocami

Nachodzi Was czasami ochota na słodkie w czasie diety? Mam dla Was idealny, ekspresowy przepis na niskokaloryczny deser, który równocześnie jest bardzo pożywny. 

Cała przekąska ma niecałe 250 kcal, idealne na podwieczorek. :) 

Rozgrzewająca jaglanka z jabłkiem i imbirem

Powrót zimy i minusowe temperatury niosą za sobą ochotę (a czasem nawet potrzebę!) rozgrzania.

Jeśli macie problem ze wstawaniem z łóżka w zimowe dni, mam dla Was śniadanie, dla którego chętniej będziecie zrzucać z siebie kołdrę :)

Duszona cukinia z serem feta i kurczakiem

Prostota w pysznym wydaniu. :) 

Domowe lody bananowe

Cieszmy się zdrową słodkością :) 

Styczniowe Kino Kobiet

Na następne spotkanie zapraszam w środę 21 lutego! Naprawdę warto wziąć udział :)

Szybka zupa pomidorowo-fasolowa

Wszyscy lubimy proste rozwiązania, prawda? :) Oto przepis na super szybką zupę! Przygotowuje się ją dosłownie w 15 minut

Burgery z batata i ciecierzycy

Jestem miłośniczką batatów :) Uwielbiam je przygotowywać w formie tradycyjnych pieczonych frytek, ale świetnie się sprawdzają jako dodatek do burgerów, czy zupa krem.

Mają wspaniały, słodkawy posmak i mam wrażenie, że nigdy mi się nie znudzą.

Bataty w swoim słodkim miąższu zawierają sporą dawkę witaminy C, witamin z grupy B, a także β-karotenu i polifenoli, które są naturalnymi antyoksydantami.

 Warto także ...

Szakszuka

Mam dziś dla Was przepis na weekendowe śniadanie. Dlaczego śniadanie i na dodatek weekendowe? Bo ta potrawa jest bardzo pożywna i jednak zajmuje troszkę więcej czasu. Poza tym taką pysznością należy się delektować! :) 

Pasztet z gruszkami

Macie dość wędlin na kanapki? A może jesteście miłośnikami pasztetów? Mam dla Was przepis na pyszny bezmięsny pasztet z białej fasoli. Gwarantuję, że zadowoli każde podniebienie. Przepis sprawdzi się doskonale jako dodatek do kanapki lub na ciepło na kolację.

Grudniowe Kino Kobiet

W grudniu również uczestniczyłyśmy w akcji Kino Kobiet, która cyklicznie odbywa się w kinach sieci Helios w całej Polsce. Przy naszym stoisku można było oczywiście zadawać pytania odnośnie zdrowej diety oraz sprawdzić swoją masę i skład ciała. Zachęcam panie do udziału w następnych spotkaniach, ponieważ przed seansem czeka jeszcze więcej atrakcji!

Bądźcie na bieżąco z informacjami od nas, aby dowiedzieć ...

Back

Sprawdź swoje dane osobobowe Sprawdź swoje dane osobobowe
POKAŻ